Warpath  

Home | Forums | Salary Cap Info | Shop | Donate | Stay Connected




Go Back   Warpath > Off-Topic Discussion > Parking Lot


Heroes

Parking Lot


Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 05-07-2007, 03:35 PM   #31
The Starter
 
MonkFan4Life's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Age: 37
Posts: 1,840
Re: Heroes

Quote:
Originally Posted by saden1 View Post
Man, that had me chuckling.
Yeah I got it in an email a while ago.
__________________
Catch me on YouTube !

http://www.youtube.com/user/DowntimeRB?feature=mhw5

The "punishment" by the league : "It's like getting a ticket for going too fast on a road a week ago and they changed the speed limit today"
MonkFan4Life is offline   Reply With Quote

Advertisements
Old 05-07-2007, 03:37 PM   #32
The Starter
 
MonkFan4Life's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Age: 37
Posts: 1,840
Re: Heroes

Quote:
Originally Posted by TheMalcolmConnection View Post
It's SUPER highly rated, what the F kind of ratings is NBC looking for?!

I DO worry about where they'll go with the story next year now that they've won the title.
No idea Malcolm. I read it in Entertainment Weekly, kinda pissed me off because the show was one of the best on tv.
__________________
Catch me on YouTube !

http://www.youtube.com/user/DowntimeRB?feature=mhw5

The "punishment" by the league : "It's like getting a ticket for going too fast on a road a week ago and they changed the speed limit today"
MonkFan4Life is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2007, 03:39 PM   #33
The Starter
 
MonkFan4Life's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Age: 37
Posts: 1,840
Re: Heroes

Quote:
Originally Posted by Sheriff Gonna Getcha View Post
Lol. That's just wrong, true but wrong.
Yeah it is wrong, but so true though. I've always liked short thin women. I always tell her how I'm happy she's so small because once she has children she'll still be about the same size. Birth control, eating and sleeping, my baby keeps the same size. Yep, can't wait 'til I get home.
__________________
Catch me on YouTube !

http://www.youtube.com/user/DowntimeRB?feature=mhw5

The "punishment" by the league : "It's like getting a ticket for going too fast on a road a week ago and they changed the speed limit today"
MonkFan4Life is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2007, 09:42 AM   #34
The Starter
 
MonkFan4Life's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Age: 37
Posts: 1,840
Re: Heroes

HEROES IS THE EFFIN SHIT !!!!!

I just finished watching the last one here at work ! DAMN THIS SHOW CRANKS !!!!!!
__________________
Catch me on YouTube !

http://www.youtube.com/user/DowntimeRB?feature=mhw5

The "punishment" by the league : "It's like getting a ticket for going too fast on a road a week ago and they changed the speed limit today"
MonkFan4Life is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2007, 01:09 PM   #35
Uncle Phil
 
SmootSmack's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 44,627
Re: Heroes

Quote:
Originally Posted by 724Skinsfan View Post
Heroes is getting better, I think. The last episode was full of action. A definite can't miss series now. The same goes for Jericho.
Looks like Jericho is probably done after this year
__________________
You're So Vain...You Probably Think This Sig Is About You
SmootSmack is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -4. The time now is 09:58 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
This site is not officially affiliated with the Washington Redskins or the NFL.
Page generated in 0.15544 seconds with 9 queries

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0 RC5

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25