Warpath

Warpath (http://www.thewarpath.net/forum.php)
-   Parking Lot (http://www.thewarpath.net/parking-lot/)
-   -   Chris Berman's Meltdown (http://www.thewarpath.net/parking-lot/22301-chris-bermans-meltdown.html)

Warpath 02-01-2008 12:14 PM

Chris Berman's Meltdown
 
Im sure most of you have seen this but if not heres the link:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=tnC8BtNBNLo]YouTube - Chris Berman Goes Crazy[/url]
I think its hilarious.

Mattyk 02-01-2008 12:24 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
LOL just a tad pissed off

Hog1 02-01-2008 12:33 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
It looks like he (look out)...just......went ......all......the.........way!

Berman's the man!!!

Redskin Rich 02-01-2008 12:34 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
Eh... not a big deal.... who hasn't gotten upset at co workers, and he really didn't embarass himself with it. Hell, I am a bigger ass than that.

jbcjr14 02-01-2008 12:34 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
Haha, great stuff!

ArtMonkDrillz 02-01-2008 03:09 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
Oh yeah...
[url=http://en.wikipedia.org/wiki/You%27re_with_me%2C_leather]You're with me, leather - Wikipedia, the free encyclopedia[/url]

FRPLG 02-01-2008 03:14 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
[QUOTE=ArtMonkDrillz;416141]Oh yeah...
[url=http://en.wikipedia.org/wiki/You%27re_with_me%2C_leather]You're with me, leather - Wikipedia, the free encyclopedia[/url][/QUOTE]

Damn you. Beat me to it.

Mattyk 02-01-2008 03:23 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
Who knew Berman was such a pimp?

jamf 02-01-2008 04:58 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
I hate berman. I would rather watch 2 girl 1 cup.

GMScud 02-01-2008 05:09 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
I mean they've had two fuckin hours to move around, they can't wait 10 minutes?? LOL!!! Never seen that before. Good stuff.

EARTHQUAKE2689 02-01-2008 05:43 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
that is great

Smooter 02-01-2008 06:54 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
[QUOTE=jamf;416186]I hate berman. I would rather watch 2 girl 1 cup.[/QUOTE]

Ugh, thats wrong.

skinsfanthru&thru 02-01-2008 06:56 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
awesome find and was that a can of coors light he pulled out from underneath the desk?

GMScud 02-01-2008 07:08 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
[quote=jamf;416186]I hate berman. I would rather watch 2 girl 1 cup.[/quote]

I would watch anything, I mean ANYTHING, before watching 2 girls 1 cup. I mean I'd rather see the Cowboys beat us 99-0 than watch that.

DynamiteRave 02-01-2008 11:25 PM

Re: Chris Berman's Meltdown
 
[quote=jamf;416186]I hate berman. I would rather watch 2 girl 1 cup.[/quote]

...:vomit:

... I think a little part of me died after I watched that. I wouldn't wish that video on my worst enemy.


All times are GMT -4. The time now is 03:06 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
This site is not officially affiliated with the Washington Redskins or the NFL.

Page generated in 0.08917 seconds with 8 queries

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0 RC5

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25