Warpath  

Home | Forums | Salary Cap Info | Shop | Donate | Stay Connected




Go Back   Warpath > Redskins Forums > Redskins Locker Room


Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

Redskins Locker Room


Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 12-07-2007, 12:05 AM   #31
Most Interesting Man in the World
 
hooskins's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Chantilly, VA
Age: 27
Posts: 8,606
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

Quote:
Originally Posted by EARTHQUAKE2689 View Post
todd collins? 1337 / I dont get it
leet man leet... I thought you were a gamer....I was mistaken
__________________
Vacancy
hooskins is offline   Reply With Quote

Advertisements
Old 12-07-2007, 12:10 AM   #32
Wildcard Bitches
 
RobH4413's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Bethesda, MD
Age: 29
Posts: 2,489
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

EQ. u r such a n00b!!11
__________________
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
RobH4413 is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2007, 12:43 AM   #33
The Starter
 
Lady Brave's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: Trinity, NC
Age: 42
Posts: 1,444
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

Way to go Todd! He did an awesome job tonight.
Lady Brave is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2007, 12:57 AM   #34
Impact Rookie
 
hurrykaine's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Washington, D.C.
Age: 41
Posts: 762
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

Quote:
Originally Posted by Lady Brave View Post
Way to go Todd! He did an awesome job tonight.
If Todd Collins leads us to a win over the Giants, I'll donate money to this site. How much are paid memberships, btw? That's what bets on this site should be about - not about week long bans and self imposed exiles, but losers ought to pay money to the site - at least it benefits the site.
hurrykaine is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2007, 01:10 AM   #35
Impact Rookie
 
WillH's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 904
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

3y3 (/(_)$+ 1ohohX&[) (_)9 1&&+. <4/v /v&oh/v& 12&4[) +#!$
WillH is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2007, 02:01 AM   #36
Eternally Legendary
 
saden1's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Seattle
Age: 35
Posts: 9,951
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

The Bears' defense reminds me of our defense last year...it was throughly exploited by Redskins. Props to Todd for stepping it up and the o-line for giving him protection.
__________________
"The Redskins have always suffered from chronic organizational deformities under Snyder."

-Jenkins
saden1 is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2007, 07:16 AM   #37
Impact Rookie
 
hagams's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: Okinawa, Japan
Age: 35
Posts: 902
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

Where did Collins come from? He looked like he was making a statement last night for us not to count him out. It's great to get the backups in, but I still want Jason back quickly. I also agree that this is the Al offense that we should see once everyone gets up to speed. I can't wait.
__________________
We are always superbowl contenders in March!!! HTTR!!!!!!!!
hagams is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2007, 07:27 AM   #38
The Starter
 
SC Skins Fan's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: South Carolina
Posts: 1,555
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

Quote:
Originally Posted by Mattyk72 View Post
Like there's anything to study on Collins anyway

LOL
You need a Beta machine to watch tape on Collins (I accidentally inserted that icon, but fitting for Collins, no?)
__________________
It has taken a long time, but I have finally realized that nothing I say about the Redskins will have any effect upon anything the Redskins do.
SC Skins Fan is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2007, 07:47 AM   #39
Impact Rookie
 
theJBexperience's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: Boone, NC
Posts: 579
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

I mentioned a few weeks back in other threads that I wanted to see if Todd Collins or Mark Brunell could execute this offense better than Jason Campbell. After last night, I got the feeling that Todd could. I noticed this about him. He gets rid of the ball way quicker than JC. On that Ladell Betts TD, there's no way JC unloads the ball that quickly and that accurately. Had he still been in, that probably would've been a sack, maybe fumble, and at best we're settling for 3. Todd Collins put the nail in the coffin, which is what we've been waiting for JC to do all season. Hopefully watching TC come in and run this O like he'd been doing it all season served Campbell well.
theJBexperience is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2007, 08:02 AM   #40
Camp Scrub
 
hugeskinsfan182's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Florida
Age: 25
Posts: 14
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

yea i was also pretty terrifed when todd came in.. i was expecting brunell... or "old man time" but he did have a great game, showed some accuracy and lead our team to a win. i think a main reason why we won that game was because insstead of having the lead and playing conservatively.. we drew in that huge blitz and shoved a TD down their throats by attacking them. ho0w many starters are injured for us? do they make a number so high?

:smashfrea
__________________
R.I.P Sean Taylor. you will be forever missed but never forgotten.
hugeskinsfan182 is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2007, 08:07 AM   #41
Playmaker
 
724Skinsfan's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Roanoke, VA
Posts: 3,507
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

Quote:
Originally Posted by theJBexperience View Post
I mentioned a few weeks back in other threads that I wanted to see if Todd Collins or Mark Brunell could execute this offense better than Jason Campbell. After last night, I got the feeling that Todd could. I noticed this about him. He gets rid of the ball way quicker than JC. On that Ladell Betts TD, there's no way JC unloads the ball that quickly and that accurately. Had he still been in, that probably would've been a sack, maybe fumble, and at best we're settling for 3. Todd Collins put the nail in the coffin, which is what we've been waiting for JC to do all season. Hopefully watching TC come in and run this O like he'd been doing it all season served Campbell well.
Yep, if we keep Saunders offense in place for the future then I most definitely think this game will benefit Campell's development.
__________________
"I hope I'm getting better. I hope you haven't seen my best." - Jim Zorn
724Skinsfan is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2007, 08:32 AM   #42
The Starter
 
Southpaw's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: So. MD
Age: 36
Posts: 1,319
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

Some people actually seem to believe that Todd Collins is the answer at quarterback for this team. What I'd like to know from those people is, if Collins is truly "Tom Brady", or "should have been the starter all season", what should Washington do as a team, going forward?

I honestly want to know how Washington build's a team around a 36 year old quarterback, that has never been good enough to start in his 10+ year career? Personally, I think he looks like an old Chad Pennington. Saying he's "accurate" is a nice way of saying he has no arm strength, and he's as about as mobile as a statue.

I'd like to hear a little more than a knee jerk "OMg!! ToDd CoLlinZZzz!!" type reaction.
Southpaw is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2007, 08:35 AM   #43
Playmaker
 
SouperMeister's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: Leesburg, VA
Age: 50
Posts: 3,117
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

Quote:
Originally Posted by 724Skinsfan View Post
Yep, if we keep Saunders offense in place for the future then I most definitely think this game will benefit Campell's development.
While Campbell has improved his decision making over last season, Collins really demonstrated how this offense can look with even quicker decision making. I was astonished at how Collins was able to easily complete passes to tight spaces with far less velocity on the ball. In the Saunders system, it's clearly about making your read, and getting the ball out of your hand quickly. Jason should study Collins's play yesterday, and try to speed up his reads/delivery.
SouperMeister is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2007, 08:45 AM   #44
The Starter
 
Southpaw's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: So. MD
Age: 36
Posts: 1,319
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

Quote:
Originally Posted by SouperMeister View Post
I was astonished at how Collins was able to easily complete passes to tight spaces with far less velocity on the ball. In the Saunders system, it's clearly about making your read, and getting the ball out of your hand quickly. Jason should study Collins's play yesterday, and try to speed up his reads/delivery.
Did he really complete passes in tight spaces though? I do agree that his timing is a bit better within Saunders' system than Campbell's at the moment, but it looked like most of his passes were to wide open receiver.
Southpaw is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2007, 08:47 AM   #45
Playmaker
 
BleedBurgundy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,471
Re: Omg! Wtf! Lol! Todd Collins Is So 1337

There is definitely a huge drop off in how much zip he puts on his passes compared to Campbell. He's a reliable back up and if there's any hope of making the playoffs, he's going to have to come through for us...
__________________
"All natural institutions of churches, whether Jewish, Christian, or Turkish, appear to me no other than human inventions, set up to terrify and enslave mankind, and monopolize power and profit."

Thomas Paine
BleedBurgundy is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -4. The time now is 09:13 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
This site is not officially affiliated with the Washington Redskins or the NFL.
Page generated in 0.38374 seconds with 9 queries

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0 RC5

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25