Warpath  

Home | Forums | Donate | Shop




Go Back   Warpath > Off-Topic Discussion > Debating with the enemy


Fresh Start Political Thread

Debating with the enemy


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-05-2021, 02:42 PM   #1501
sdskinsfan2001
Oh shit! It's Wayne Brady, son!
 
sdskinsfan2001's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Mount Pleasant, South Carolina
Age: 39
Posts: 16,599
Re: Fresh Start Political Thread

Braves just won the World Series. I'm on such a peaceful high, nothing can bring me down, not even Warpath politics.

All democrats are awesome except for Sinema and Manchin. All republicans suck. If Mt. Rushmore adds a 5th head, or 1 of the 4 get canceled, Biden is next up to be added.
__________________
2023 is the year of the Tuddy.
sdskinsfan2001 is online now   Reply With Quote

Advertisements
Old 11-05-2021, 02:50 PM   #1502
punch it in
From a Land Down Under
 
punch it in's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: toms river, nj
Age: 51
Posts: 20,563
Re: Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by SunnySide View Post
dude your "victim" mentality runs deep.

I guess the liberal Chico would be like "McCain was called a traitor by MAGAs for not supporting Trumps agenda but now MAGAs are applauding Sinema not supporting Biden's agenda. Pretty funny to watch."

Chico I applaud your ability to twist any piece of news or info into a way that fits your pre conceived narrative.

Youre a good soldier.

He spins better than a top
punch it in is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 02:51 PM   #1503
Chico23231
Warpath Hall of Fame
 
Chico23231's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 32,245
Re: Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by SunnySide View Post
dude your "victim" mentality runs deep.

I guess the liberal Chico would be like "McCain was called a traitor by MAGAs for not supporting Trumps agenda but now MAGAs are applauding Sinema not supporting Biden's agenda. Pretty funny to watch."

Chico I applaud your ability to twist any piece of news or info into a way that fits your pre conceived narrative.

Youre a good soldier.
But I didnít say anything that was wrong tho. Iím not doing the framing, the media is.

I didnít have a problem with McCain and I told folks before Sinema wasnít gonna participate in socialism.
__________________
My pronouns: King/Your ruler

"Jackie are you here? Where's Jackie?"
Chico23231 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 03:01 PM   #1504
punch it in
From a Land Down Under
 
punch it in's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: toms river, nj
Age: 51
Posts: 20,563
Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by Chico23231 View Post
But I didnít say anything that was wrong tho. Iím not doing the framing, the media is.

I didnít have a problem with McCain and I told folks before Sinema wasnít gonna participate in socialism.

Socialism lol. That is such a bullshit right wing boogie man tactic. Because Trump and the GOP only have all our own interests at heart and simply want us all to be rich and happy and safe. Theyíre so cute.

ďSocialismĒ or making sure all Americans have a chance for a good decent life as opposed to the people you stand in lock step with who right in plain sight make the rich richer and bleed us dry. But you fall for the ďsocialistĒ line. Hysterical.
punch it in is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 03:16 PM   #1505
Chico23231
Warpath Hall of Fame
 
Chico23231's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 32,245
Re: Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by punch it in View Post
Socialism lol. That is such a bullshit right wing boogie man tactic. Because Trump and the GOP only have all our own interests at heart and simply want us all to be rich and happy and safe. Theyíre so cute.

ďSocialismĒ or making sure all Americans have a chance for a good decent life as opposed to the people you stand in lock step with who right in plain sight make the rich richer and bleed us dry. But you fall for the ďsocialistĒ line. Hysterical.
Paid leave for people not working is socialism and is not improving their life.

Oh, you and the Democrats will own the SALT tax repeal as the biggest tax credit to the wealthy and ultra wealthy on the books.

Pathetic from the hypocrites who constantly ask for the wealthy to pay their own share. Itís complete hypocrisy, no other way about it folks. Canít be argued
__________________
My pronouns: King/Your ruler

"Jackie are you here? Where's Jackie?"
Chico23231 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 06:14 PM   #1506
punch it in
From a Land Down Under
 
punch it in's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: toms river, nj
Age: 51
Posts: 20,563
Re: Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by Chico23231 View Post
Paid leave for people not working is socialism and is not improving their life.

Oh, you and the Democrats will own the SALT tax repeal as the biggest tax credit to the wealthy and ultra wealthy on the books.

Pathetic from the hypocrites who constantly ask for the wealthy to pay their own share. Itís complete hypocrisy, no other way about it folks. Canít be argued

Funny how you think the left are the only ones that get paid for staying home. Lol. You know Chico where i work everyday in NJ - i mean walking thru these peoples yards, going thru their houses sometimes - entire neighborhoods are home. All trash filled yards cus they r too lazy while getting government assistance to even pick up the fucking trash in their yards. And you know what - every fuckin one has a Fuck Biden flag flying. You want ill start taking pictures of the fuckin thousands of houses. Pretty fuckin ironic huh?

What is hypocritical is how you put it all in a neat little box of your own imagination. I see this shit man. Walking to their mailboxes in their pajamas for their checks while they bitch and moan about the socialist democrats. Lol. Nothing is what it seems bro. Nothing.
punch it in is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 06:23 PM   #1507
sdskinsfan2001
Oh shit! It's Wayne Brady, son!
 
sdskinsfan2001's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Mount Pleasant, South Carolina
Age: 39
Posts: 16,599
Re: Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by punch it in View Post
Funny how you think the left are the only ones that get paid for staying home. Lol. You know Chico where i work everyday in NJ - i mean walking thru these peoples yards, going thru their houses sometimes - entire neighborhoods are home. All trash filled yards cus they r too lazy while getting government assistance to even pick up the fucking trash in their yards. And you know what - every fuckin one has a Fuck Biden flag flying. You want ill start taking pictures of the fuckin thousands of houses. Pretty fuckin ironic huh?

What is hypocritical is how you put it all in a neat little box of your own imagination. I see this shit man. Walking to their mailboxes in their pajamas for their checks while they bitch and moan about the socialist democrats. Lol. Nothing is what it seems bro. Nothing.
They all had Biden flags? 🤠

No takebacks.
__________________
2023 is the year of the Tuddy.
sdskinsfan2001 is online now   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 06:48 PM   #1508
punch it in
From a Land Down Under
 
punch it in's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: toms river, nj
Age: 51
Posts: 20,563
Re: Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by sdskinsfan2001 View Post
They all had Biden flags?

No takebacks.

Read again Cowboy. Lol
punch it in is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 07:21 PM   #1509
sdskinsfan2001
Oh shit! It's Wayne Brady, son!
 
sdskinsfan2001's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Mount Pleasant, South Carolina
Age: 39
Posts: 16,599
Re: Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by punch it in View Post
Read again Cowboy. Lol
I read it several times. Apparently my comprehension is not working today. Reads to me like tons of people with trash in their yards are flying Biden flags.

Giddy-up!

__________________
2023 is the year of the Tuddy.
sdskinsfan2001 is online now   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 07:25 PM   #1510
punch it in
From a Land Down Under
 
punch it in's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: toms river, nj
Age: 51
Posts: 20,563
Re: Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by sdskinsfan2001 View Post
I read it several times. Apparently my comprehension is not working today. Reads to me like tons of people with trash in their yards are flying Biden flags.

Giddy-up!


punch it in is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 07:28 PM   #1511
sdskinsfan2001
Oh shit! It's Wayne Brady, son!
 
sdskinsfan2001's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Mount Pleasant, South Carolina
Age: 39
Posts: 16,599
Re: Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by punch it in View Post
Lol. I like that guy.

These last 2 weeks have been brutal, outside of the Braves winning. Friend fell and broke her wrist, been taking care of her past 2 weeks, surgery yesterday. And today is dragging ass. I got some good beers at home. I apologize in advance for my early morning political posts that might come.

Happy Friday!!
__________________
2023 is the year of the Tuddy.
sdskinsfan2001 is online now   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 07:36 PM   #1512
punch it in
From a Land Down Under
 
punch it in's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: toms river, nj
Age: 51
Posts: 20,563
Re: Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by sdskinsfan2001 View Post
Lol. I like that guy.

These last 2 weeks have been brutal, outside of the Braves winning. Friend fell and broke her wrist, been taking care of her past 2 weeks, surgery yesterday. And today is dragging ass. I got some good beers at home. I apologize in advance for my early morning political posts that might come.

Happy Friday!!

Love that guy. Lol. Hope ur friends ok - ur a good friend charlie brown. Yeah i had a rough fuckin week too. Still rough but its the weekend im meeting the folks - pops turning 85! And i got a kane head high. Canít complain!
punch it in is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 07:37 PM   #1513
sdskinsfan2001
Oh shit! It's Wayne Brady, son!
 
sdskinsfan2001's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Mount Pleasant, South Carolina
Age: 39
Posts: 16,599
Re: Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by punch it in View Post
Love that guy. Lol. Hope ur friends ok - ur a good friend charlie brown. Yeah i had a rough fuckin week too. Still rough but its the weekend im meeting the folks - pops turning 85! And i got a kane head high. Canít complain!
85, nice. Enjoy the weekend!!

__________________
2023 is the year of the Tuddy.
sdskinsfan2001 is online now   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 08:08 PM   #1514
punch it in
From a Land Down Under
 
punch it in's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: toms river, nj
Age: 51
Posts: 20,563
Re: Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by sdskinsfan2001 View Post
85, nice. Enjoy the weekend!!


Lol. Thanks SD.
punch it in is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 09:02 PM   #1515
Chico23231
Warpath Hall of Fame
 
Chico23231's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 32,245
Re: Fresh Start Political Thread

Quote:
Originally Posted by sdskinsfan2001 View Post
They all had Biden flags? 🤠

No takebacks.
9 of 10, yup
__________________
My pronouns: King/Your ruler

"Jackie are you here? Where's Jackie?"
Chico23231 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -4. The time now is 09:19 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2023, vBulletin Solutions, Inc.
We have no official affiliation with the Washington Commanders or the NFL.
Page generated in 0.13976 seconds with 10 queries